12 Ağustos 2020 Çarşamba

Karanlıktan İlk Işık

 

Söyleyeceğim şarkılarda değil sevgilim

Giz, gecemi gündüzüme boğan, daha ötesine geçemediğimde beni yakan

O keskin inançtadır.

Sen, benim hayal edebileceğim, sen masum yüz,

Perişan olurum senin solmana.

Ben kendi savaşlarında savrulan,

Histe yoksun, ben kemter olanım.


Ey Tanrım, beni aşkta mahçup koyma,

Benliğimi bu masuma kıymaktan alıkoy!

Ama güzel yüzüyle sevgilinin, doyur gençliğimi.


Yaşı benden genç,

Gözü saf od ile yanan, 

Mavisi derin, dişi yamuk sevgilim,

Senin o güzel şarkılarını söyleyecek bu dili,

Yanaklarını kızartacak bu tutkuyu hangi sevabımla hak ettim ben?


Harman yanım, savrulan külüm,

Göğü göğsüme indiren dişil yaradanım, 

Beni sevgiliyi kırmakla,anlamamakla sınama!

Aşkımı bilgeliğinle öyle kutsa ki,

Somurtmasın inanç dolu yüzü aşkın.

Hatayı, aklımla yoluma vurma!

Ama sevgilinin mutluluğunun kaynağı göğsümde çağlasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.