19 Eylül 2021 Pazar

İnsanlar

 

   Bir parça daha koparıp azgınca, ağızlarından tükürükler saçarak gitmeselerdi ben de güvenebilirdim yarına. Ama istisnasız herbirinde, aynı dizginlenemeyen duyguyla, mutlu olduğum anlara saldırmak vardı. Ana-babalarından yedikleri kazığın intikamını benden alıyorladı kuşkusuz . Bir kadının memesini bebeğinin ağzına sürmekten çok kocasınınkine dayanmasının sonuçlarını saçma bir şekilde ben çekiyordum. Hasetlerini gördükçe anamdan emdiği üç beş kuruşu da tüküresim geliyordu. Fakat atalarımın gövdemi ve benliğimi yapayalnız çürümeye bırakışı bu soysuzlar sürüsünün davranışlarını görmezden gelmeye itti beni. Böylece hezeyanların dibine daldım.

  Doğrudan boğazıma sarılanı, nefreti ve saygıyı eşit oranda hak edecek kadar dürüsttü elbette. O yüzdendir ki, onların düşüşünü bekleyişimi muhteşem bir hoşgörü ile karşıladılar. Asıl ahlaksızlar sabahında gülümseyişimi bekleyip gecesine kadar gizli gizli, severek, okşayarak kan kusturanlar. İşte onlara ne sempati ne de anlayış besliyorum. Aynada gördükleri hiçliğe bakakalıp kaybolsunlar. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.