21 Ağustos 2023 Pazartesi

Bazı Hikayelerim Hakkında

 

“ Karanlık, çok karanlık…”

 “Fazla kanlı, rahatsız edici…”

 Ama ben öyle hissetmiyorum ki. Bana oldukça samimi, oldukça açık ve tatmin edici geliyor. Bu kadar büyük bir netliği, yüksek arzularımı yönelttiğim birine yazdığım şiirlerde bile gösteremiyorum. Bir bedene bu kadar yakından, bittiği yerden bakma fikrini, insanların vahşet dolu davranışlarının ardındaki büyük korku ve çaresizliği anlatmak beni her zaman olduğumdan daha huzurlu hissettiriyor. 

 Aslında gerçek hayatta göreceğim bir damla kan bayılmama sebep olabilir. Lakin bir hikayenin içindeki insan bedeni ve onun parçaları çok güneşli bir günde kısık gözlerle izlediğimiz pespembe bir gül gibi. Bir korkak, bir cani ya da tutkudan kavrulan sırılsıklam bir beden özün en özde, en saf hali. 

 Zaten bahsettiğim her şey gerçek hayattaki çok daha kirli olan kökeninden güç almıyor mu? Bütün bu hezeyanlar veya duygular gerçeklikte daha kanlı, daha çürümüş veya daha azgın bir şekilde yaşanmıyor mu? Eylemleri, sıfatları veya sınıfları değiştirince sonuçları değiştirmiş olmuyoruz.

 Ben görmediğim bir şeyi anlatmıyorum. Lakin bütün bunları, bütün bu yaşananları erotize etmediğimi söyleyemem elbette. İnsanın her davranışında kasıklarımızı ıslatan bir yan, arzulara açık bir kapı vardır. Fakat birilerini tüm bu çıldırıya özendirdiğimi iddia etmek bana büyük bir haksızlık olur. Ben sadece her gün izlediklerimden bahsediyorum. Belki içine biraz kadınlığımı, kendiyle barışık bir vajinanın yaratıcılığını ya da dudak kenarlarımı ıslatan tutkunun hırsını koyuyorum. Sonra uykuya dalar gibi bilinçsizce karalıyor, uyanır gibi paylaşıyorum. 

  Peki bunu yapmakla ne amaçlıyorum? Evet, yaptığım şeyden inanılmaz bir haz alıyorum. Ve karşılığında bu hazdan başka bir şey beklemiyorum. Hatta bazen dürtülerimi en dizginleyemediğim hallerde, kasıklarım istediğim zamanda, istediğim kadar doluyken bile yazmayı düşünüyorum. Sanırım, işte tam da bu yüzden,  çok değer verdiğim bir takım yorumların belli kısımlarını ciddiye almayacağım. Arzularımı dizginlemeye çalışmadıkları yerden besleneceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.