13 Temmuz 2023 Perşembe

B***

 

Dinliyorum telefonun ardındaki cızırtılı sesi.

Bir rüyanın açıklamasını bulmak için aranmış olmalı ki

Sesler tuhaf bir şarkı gibi geliyor kulağıma. 

Şöyle diyor isyan eden dizeler gibi:


“Senden ilk ne zaman korktuğumu hatırlamıyorum.

Bunu bir hayvan gibi ürkütücü olmana rağmen masum görünmene bağlıyorum.

 Sürekli bir köpek gibi amacını hırlıyordun.

 Umrunda değildi ne olduğum, seni yarattığım,

 Önümde durup yerimi istiyordun.


Senden masum bir kız çocuğu olmanı diledim.

Halbuki sen sorarken bile ihtiyaç duymuyordun.

Bir parçam olmanı istedim,

Halbuki kendini benden sökerken bile yardım istemiyordun.

Sana yapman gerekeni söyledim.

Sen boyaların ve kaleminle oynayıp beni sinir ediyorsun!


Bana kim olduğumu söyle!

Bildiğini bilmek istiyorum.

Seni ben yarattım!

Cennetten kovulmak mı istiyorsun?

Senden korkuyorum,

Yine de sen benim çocuğumsun! 


Seni bir peygamber yapabilirdim yolumu izleseydin.

O zaman yücelerin yanında anılırdın sen de!

Neden kanatlarını sökmemi istedin?

Varlıklı ailenin fakir çocuğu, sürünüyorsun!


Lütfen demek zor değil,

Beni onurlandırırsan seni göğe geri yükseltirim.

Sadece kutsal ruhtan ve oğuldan önce,

Bu sıfat için kaç beden çivilerle çakıldı bilmiyor musun?


Bana kim olduğumu söyle küçük şeytan!

Bildiğini bilmek istiyorum.

Seni ben yarattım!

Cennetten kovulmak mı istiyorsun?

Senden korkuyorum,

Yine de sen benim çocuğumsun! 


Bana kim olduğumu söyle küçük küfür!

Bildiğini bilmek istiyorum.

Bensiz varolamazsın!

Cehennemini yaratmak mı istiyorsun?

Senden korkuyorum,

Yine de sen benim çocuğumsun! 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.